تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

شما در این سایت با چهل روش برتر کسب درآمد از اینترنت آشنا می شوید. شما با خرید و مطالعه فایل پی دی اف آموزش چهل روش برتر کسب درآمد از اینترنت می توانید مناسبترین روش را برای شروع درآمد زایی خود از اینترنت انتخاب کنید. و از پشتیبانی ما هم برخوردار شوید. شاید در اینترنت زیاد به دنبال روشی ساده برای کسب درآمد آنلاین جستجو کرده باشید ولی تا حالا به نتیجه مطلوب نرسیده باشید.شما با خرید این آموزش اطلاعات جامع و کاملی در مورد روشهای صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت پیدا می کنید و بعد از مطالعه و یادگیری آموزش می توانید به فغالیت خود شروع کنید. بیشتر روشهایی که در این آموزش ارائه شده است روشهایی است که توسط کسانی مثل خود شما قبلا عملی شده و نتایج بسیار عالی در پی داشته است.هر چند باید به این مسئله توجه داشته باشید که این روشها برای شما معجزه نمی کنند و این شمایید که باید با استفاده از این روشهای صحیح درآمد و زحمت و پشتکار معجزه خلق کنید. توجه داشته باشید امکاناتی که در اختیار ماست کم نیست و چه بسا نسبت به کسانی که پیش از ما جهانیان را با موفقیت خود شگفت زده کرده اند ما از آموزشها و تجربیات و امکانات بیشتری برخوردار باشیم. فقط لازم است که کمی متفاوت فکر کنیم متفاوت عمل کنیم و به خود ایمان داشته باشیم. ما چه در ابتدای کار و چه در هنگام برخورد شما با موانع راه در کنار شما خواهیم بود.


مزایای کسب و کار اینترنتی


۱- عدم محدودیت مکانی و جغرافیایی: فروشگاه های سنتی و کسب و کارهای عادی، به فضایی فیزیکی و محدود احتیاج دارند که تشکیلات و محصولات و لوازم کار خود را در آن بگنجانند. برای مثال، یک فروشگاه سنتی و عادی، به فضایی احتیاج دارد تا برای مثال، مواد غذایی خود را در آن جای دهد که این بدون شک مستلزم اِعمالَ محدودیت های مکانی است. در حالی که یک فروشگاه اینترنتی ، بدون محدودیت مکانی، میتواند به سفارشات خود ترتیب اثر دهد و کالاها را به تمام نقاط کشور و (در صورت وجود کارتهای اعتباری بین المللی) به تمام نقاط دنیا ارسال کند.

۲- عدم محدودیت زمانی: فروشگاه و کسب و کار اینترنتی شما، در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز باز و فعال و آماده ی خدمت رسانی به مشتریان است. بنابراین، حتی وقتی که خواب هستید، کسب و کار شما بیدار و زنده و در جریان و البته مهم تر از همه اینکه برایتان پولساز است.

۳- کاهش هزینه ها: وقتی کسب و کارتان را از طریق اینترنت مدیریت می کنید، دیگر مجبور نیستید بابت خرید یا اجاره ی محل کسب و کار، هزینه ی ویترین (در صورتی که میخواهید فروشگاه دایر کنید)، هزینه های مربوط به حقوق فروشنده ها، انبار و انبارداری و هزینه های ارسال پستی پولی پرداخت کنید، ضمن اینکه سرمایه ای که در این کار می خوابانید هم دستخوش اصطهلاک نمی شود. مجموع این هزینه ها روی هم رفته مبلغ قابل توجهی است که می تواند در مراحل دیگر کسب و کار، بسیار به دردتان بخورد و منافع بسیاری به همراه داشته باشد.

۴- اطلاع رسانی و ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان: وقتی محصول خود را در محیط اینترنت می فروشید، این مجال و شرایط فراهم است تا مشخصات کامل محصول یا کالای خود را بطور کامل در اختیار مشتری قرار دهید و باعث رضایت و اطمینان خاطرِ او برای پرداخت پول و خرید محصول شوید. در حالی که در فروشگاه های سنتی، امکان و فرصت این مقدار اطلاع رسانی و آگاه سازی وجود ندارد.

۵- دسترسی به اطلاعات فروشگاه: از طریق فروشگاه اینترنتی می توانید هر زمان که مایلید در جریان آخرین اطلاعات مربوط به میزان فروش، موجودی انبار، مشخصات خریداران، میزان استقبال از هر کالا و دیگر اطلاعات مربوط به فروشگاه، کالاها و گردش مالی قرار بگیرید.

۶- سایت شما، کاتالوگی از کسب و کار شما: با حجم اطلاعات نامحدودی که میتوانید در مورد فروشگاه، محصولات و کالاها و خدمات تان در سایت بگنجانید، در واقع کاتالوگ کامل و جامعی خواهید داشت از تمام اطلاعاتی که مشتریان شما می توانند برای شناخت از شما و کالاهایتان به آنها مراجعه کنند.

۷- ابزار تبلیغاتی قدرتمند: تبلیغات فروشگاه شما از طریق سایت و اینترنت، یکی از مناسب ترین و مؤثرترین ابزار تبلیغاتی برای معرفی فروشگاه تان و ارائه ی محصولاتتان است. از این طریق شما میتوانید با ارزان ترین شکل ممکن و با بازدهی بسیار بالا محصولات و کالاهای خود را معرفی، تبلیغ و فروش نمایید.

۸- نبودن محدودیت های تبلیغات چاپی: وقتی از طریق تبلیغات چاپی کالاها و خدمات خود را ارائه میکنید، هم به لحاظ زمانی که صرف طراحی و چاپ میشود و هم به لحاظ هزینه ی کاغذ و پارچه و بنر و تراکت و غیره خیلی به نفع تان نیست. اما وقتی از طریق اینترنت تبلیغ میکنید و می فروشید، هم از لحاظ زمانی و هم هزینه ها صرفه جویی میکنید و هم هر وقت که بخواهید میتوانید بدون کمک از کسی در وب سایت خود تغییرات دلخواه تان را ایجاد کنید.

۹- دسترسی آسان به اطلاعات شما: از طریق تبلیغات و فروش اینترنتی میتوانید همیشه در خانه و محل کار مشتریان تان حضور داشته باشید و بتوانید با ایجاد ارتباط مستمر با آنها، به خرید کالا و خدمات خود ترغیب شان کنید، ضمن اینکه گستره ی وسیعی از مشتریان را میتوانید در اختیار داشته باشید، در هر نقطه ای از کشور یا حتی جهان.

۱۰- درآمدزایی از طریق شرکتهای دیگر: علاوه بر اینکه با استفاده از اینترنت میتوانید برای کالاها و خدمات خودتان تبلیغ کنید، بلکه می توانید با استفاده از شهرت و وجهه ی خودتان، از طریق وب سایت، برای شرکت های دیگر نیز تبلیغ و از این راه درآمدزایی کنید.

۱۱- بالا رفتن ارزش و اعتبار تجاری تان: با ارائه ی خدمات ۲۴ ساعته، آسان و همیشه در دسترس، در واقع دارید نیاز واقعی مشتری را برآورده میکنید و این یعنی بالا رفتن ارزش و اعتبار شما در نزد مشتری و افزایش رضایتمندی او. این رضایتمندی در طولانی مدت برای شما درآمد کلان و قابل توجهی خواهد داشت.

۱۲- اگر حرفه ای عمل کنید، کارِ خودتان آسان تر میشود! وقتی از طریق اینترنت به کسب و کار میپردازید، دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا مشتری بیاید و دست به کار شوید و برای خرید ترغیبش کنید یا به دنبال مشتری بدوید تا بیاید و کالای شما را بخرد! در فضای اینترنت، محصول شما همیشه در مقابل چشمهای مشتریان است و این مشتری است که به سمت شما می آید. چون هر چیزی را که لازم باشد در مورد محصول بداند، از طریق سایت شما دریافت خواهد کرد.

۱۳- نام شرکت یا فروشگاه تان را بر سرِ زبان ها بیندازید! وقتی از طریق اینترنت در سطح وسیع نام و آوازه و خدمات تان را عرضه و مطرح میکنید، خود به خود، مزایای سایت و خدماتی که ارائه می کنید، دهان به دهان بین مشتریان میگردد و این خودش نوعی تبلیغات رایگان برای شما خواهد بود!

۱۴- بستر مناسبی برای سرمایه گذاری: وقتی از طریق اینترنت تبلیغ و فروش می کنید، علاوه بر خریداران و مصرف کنندگان، شما با سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار هم طرف حساب هستید. ممکن است با اطلاعاتی که از خودتان ارائه میکنید، کسانی باشند که علاقمند به همکاری با شما یا سرمایه گذاری در کسب و کار شما باشند. این خود فرصتی است برای رشد و شهرت و توسعه ی کسب و کارتان.

۱۵- ارتباط دوسویه: در دنیای اینترنت، این امکان برای مشتریان فراهم است که به راحتی درباره ی خدمات و کالاهای شما اظهار نظر کنند. این تعامل دو طرفه بین شما و مشتریان، بستر مناسبی را برای بهبود خدمات تان فراهم می کند.

خلاصه ی کلام: آنچه تا به اینجا خواندید، تنها گوشه ای از مزایای انکارناپذیر تبلیغ، بازاریابی و فروش و در مجموع، کسب و کار اینترنتی است. شاید اینطور به نظر برسد برای کشورهای جهان سومی که هنوز در ابتدای مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارند، هنوز اجبار و الزامی برای حضور در اینترنت و کسب و کار اینترنتی بطور جدی احساس نمی شود، اما به شما اطمینان میدهم که کسانی که کسب و کار خود را در چهارچوب اینترنت و زمینه های وابسته قرار نمی دهند، در آینده ی نه چندان دور، از قافله ی کسب و کارهای موفق جا خواهند ماند و ادامه ی راه برایشان بسیار سخت و حتی غیر ممکن شده و دستیابی به موفقیت برایشان به رؤیایی دست نیافتنی تبدیل خواهد شد.

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 58

مطالب تصادفی

  • آموزش چهل روش برتر کسب درآمد از اینترنت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد